سئو

روشی مفید برای تولید محتوا سئو شده برای وب سایت

یک روش مفید برای تولید محتوای سئو

یکی از روشهای عالی برای سئو وب سایت تولید محتوا است. در واقع به نقل از متخصصان گوگل، شاه کلید پیشرفت یک سایت در تولید محتوا ارزشمند و غیر کپی است. اگر شما به صورت مستمر برای سایت خود مطلب کاربر پسند با رعایت نکات سئو بنویسید. سایت شما به سرعت پیشرفت میکند و به صدر نتایج گوگل می رسد.

 

اما یک سوال مهم اینجا ست که چطور و چگونه یک محتوا ی خوب و جالب برای کاربرانی که از سایتم دیدن می کنند تولید کنم؟

 

یکی از روشهای عالی برای تولید محتوای خوب این است که شما بر اساس کسب و کار خود، در سایت های خارجی به دنبال مطالب مرتبط با حیطه کاری خود بگردید. بسیاری از موضوعات و مطالب را در سایت های خوب خارجی می یابید که در ایران کار نشده است.

در واقع موضوعات متنوع زیادی در سایت های خارجی وجود دارد که خارج از ایران در این حوزه ها بسیار کار شده است. اما در ایران جای خیلی از این مطالب خالی است. خب این یک فرصت استثنایی است و نباید این فرصت پیشرفت را از دست بدهید.

شما می توانید با ترجمه مطالب مرتبط با حوزه کاری وب سایت خود و تولید محتوا سئو شده به سرعت رشد کنید و جایگاه خوبی در موتور های جستجو کسب نمایید

حال ممکن است این سوال مطرح شود که:

 

آیا گوگل مطالب ترجمه شده از سایتهای خارجی را کپی تلقی می کند؟

 

پاسخ به این سوال را در این پادکست صوتی بشنوید

 

خب! همانطور که متوجه شدید. گوگل مطالب ترجمه شده را یک متن کپی شده در نظر نمی گیرد. بلکه آن را به عنوان یک محتوای جدید و بکر به حساب می آورد و این یک ترفند عالی برای سرعت بخشیدن به رشد و ترقی شما در رتبه بندی گوگل به حساب می آید.

البته سعی کنید تا مطلب ترجمه شده شما یک متن روان و به لحاظ نگارشی صحیح باشد تا کاربران جذب خواندن مطلب شما شوند.

 

به تجربه عرض می کنم که شما به مرور زمان و با نوشتن فقط ۳۵۰ الی ۴۰۰ مطلب ترجمه شده ی غیر تکراری و در عین حال سئو شده و کاربر پسند، می توانید به لحاظ نتیجه در گوگل رتبه شگف انگیزی کسب کنید و جزو نتایج برتر در جستجوی گوگل در کلمات کلیدی مد نظر خود قرار بگیرید.

 

پس این فرصت ناب را از دست ندهید و برای تولید محتوا برای سایت و کسب و کار خود وارد عمل شوید.

 

سایت گیگا سئو همواره بهترین تجربیات خود را با کاربران فهیم خود به اشتراک می گذارد. با این امید که همه عزیزان تکنیک های سئو سایت را فرا بگیرند و آن را در سایت خود به کار ببندند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا